Rask og ryddig kundemedarbeider søkes til vårt råkule miljø.

Stilling ledig på vårt kundesenter – Skandinavisk Front Office. Søk snarest dersom du vil jobbe i en bedrift i sterk fremgang? Med en herlig gjeng kollegaer og verdensledende produkter for fremtidens kjøkken?
Frist: Snarest
Ansettelsesform: Fast
Som ansatt i vår Front Office avdeling vil du få mulighet til å være med å utvikle vår videre vekst og tilrettelegge for en ny arbeidshverdag sammen med FO-teamet. Hovedoppgavene innebærer å betjene kontor og lager i åpningstiden, yte profesjonell kundeservice på telefon og mail, ordrebehandling og kvalitetssikring av innkomne ordrer, produktsupport og planleggingshjelp, innkjøp og lagerstyring, returer og reklamasjonshåndtering samt prosjekt- og tilbudsoppfølging.

Ansvarsområder:

  • Åpning og stenging av kundesenteret med kjernetid 08:00 – 16:00
  • Utstrakt kontakt med kunder og leverandører
  • Ta imot og følge opp kunder, leverandører og leveranser på en åpen og utadvendt måte
  • Aktiv deltagelse i kundesenterets arbeidsoppgaver som ordreregistrering, innkjøp, lager, logistikk, returer, reklamasjoner, kredittsjekk og fakturering
  • Støttefunksjoner til salgsavdelingen så som oppdateringer av kundedatabase, pakking og utsendelser av markedsmateriell, mm
  • Rapporterer til CFO

 

Kvalifikasjoner:

Stillingen fordrer at du er nøyaktig, pålitelig, ansvarsbevisst og fleksibel. Vi ser gjerne at du er en pådriver og trives i et miljø der verdiskaping blir synliggjort og verdsatt.

Du må raskt kunne opparbeide kunnskap om virksomhetens produktportefølje.

Vi satser på god opplæring i Norge, i tillegg til opplæring hos våre leverandører i Tyskland, Østerrike og Sveits, så snart covid-situasjonen tillater det.

Det er nødvendig at du er både teknisk og praktisk anlagt, og har god fysikk. Stillingen byr på stor variasjon i arbeidshverdagen, og vi søker deg som har:

 

  • Relevant erfaring fra tilsvarende jobb, spesielt reklamasjonshåndtering
  • Erfaring fra installatør, kjøkken- eller baderoms bransjen er en fordel
  • Vi krever ingen formell utdannelse da relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette
  • Gode ferdigheter i ERP, CRM og Office 365
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, primært på norsk og engelsk, men også gjerne på svensk og dansk

 

Personlige egenskaper:

  • Rask, ryddig og rå; Dette er en helstøpt personlighet. Vi er raske uten å være lettvinte. Ryddige uten å være byråkratiske. Rå uten å være kyniske.
  • Utpreget servicesans; blid, positiv og optimistisk
  • Takler mange “baller i luften” og har stor arbeidskapasitet
  • Nøyaktig og får ting – stort sett – riktig
  • Detaljorientert men evner å se helheten
  • Lojal, utadvendt, pliktoppfyllende og engasjert – en ekte lagspiller!

 

Vi kan tilby:

  • Markedsmessig lønn og bonusordning, god pensjonsordning, fri internett og mobilbruk
  • Ungt, sosialt, hyggelig og kreativt arbeidsmiljø med stor takhøyde
  • Varierte oppgaver der du i stor grad kan påvirke flyten og arbeidshverdagen din

 

Våre verdier er raskryddig og rå og vi ser gjerne at du kjenner deg igjen i følgende:

1.     Rask betyr at vi snur oss fort, følger med, tar beslutninger og har gjennomføringskraft. Vi leverer hurtig til våre kunder og holder alle tidsfrister. Vi er lette på foten og driver prosjekter fremover på en effektiv måte.

2.     Ryddig betyr at vi er til å stole på, inngir tillit og kan det vi driver med. Vi er åpne, ærlige og lurer ingen. Vi har orden i sysakene og er enkle å ha med å gjøre. Vi har høy faglig og menneskelig integritet.

3.     Rå betyr at vi har gjennombruddskraft og tæl. Vi er ikke ”råskinn” i betydningen å ta snarveier, men vi er helt rå i vår servicegrad, vår fagkunnskap og vårt fokus på å gjøre både kunder, leverandører og partnere glade

Om arbeidsgiveren

Morten Engebretsen AS (etabl. 1901) er et B2B salgsfirma i sterk vekst både i Norge, Sverige og Danmark, spesialisert innen kvalitetsprodukter til storkjøkken og kjøkken. Vi er 21 ansatte og forventet omsetning i 2021 er 200 MNOK. Våre største suksess-brands er tyske BORA benkventilator og sveitsiske KWC som selges primært gjennom kjøkken­ og storkjøkkenforhandlere, eiendomsutviklere og arkitekter. Vi formidler i tillegg noen tekniske produkter via grossister, rørleggere og offshore-industrien. Firmaet har dessuten lang erfaring innen teknisk rådgivning. For å sikre vekst og videre fremdrift i Skandinavia søker vi nå en drivende dyktig og trivelig medarbeider til vårt Skandinaviske Front Office kundesenter.

Nettverk
Facebook LinkedIn  Instagram
Sektor
Privat
Sted
Dronningensgate 28, 0154 Oslo
Bransje
Bygg og anlegg,
Elektronikk,
VVS
Stillingsfunksjon
Kundeservice,
Logistikk og lager,
Teknisk service

Nøkkelord

kundeservice og support, reklamasjonshåndtering, vareflyt, rådgivning, salgsstøtte

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Eva Hannisdahl
Stillingstittel
Daglig leder
Telefon
22 47 75 90
Mobil
930 84 101

 

Nyhet! Denne annonsen har FINNs “Enkel søknad” Søk her

Dronningensgate 28, 0154 Oslo

Kart
Annonseinformasjon
FINN-kode 206747778

På vårt BORA showroom lager vi ofte mat sammen. Men også i det daglige skaper vi den gode arbeidskulturen vi har!