BORA downdraft showroom oslo

Er du rask, ryddig, rå?
Da er du sannsynligvis den vi leter etter…

Arbeidsgiver: Morten Engebretsen AS
Stillingstittel: Skandinavisk Front Office – Teamleder
Frist: Snarest
Varighet: Fast

Som leder av vår Front Office (FO) avdeling vil du være med å utvikle og tilrettelegge din nye arbeids-hverdag sammen med et team på 3-5 personer. Du skal være en operativ og strukturert leder og bidra til prosessforbedring av rutiner. Du må være komfortabel med å ta strategiske beslutninger og ønske å sikre god flyt og profesjonalitet i hovedoppgavene i kundeservice og produktsupport, ordrebehandling, innkjøp, logistikk og lagerstyring herunder å sette opp eksterne lager i alle 3 land, sikre innarbeidelse av rutiner for returer og reklamasjonshåndtering, prosjekt- og tilbudsoppfølging.  Stillingen vil også inngå i et større organisatorisk prosjekt for omlegging til et mer effektivt og sofistikerte ERP-system.

Stillingen fordrer at du er nøyaktig, pålitelig, ansvarsbevisst og fleksibel, og egner seg godt for deg som trives som pådriver i et miljø der verdiskaping blir synliggjort og verdsatt.  Er du i tillegg en raskryddig og  initiativtaker er du sannsynligvis mannen eller kvinnen vi er på utkikk etter.

1.       Rask betyr at vi betyr at vi snur oss fort, følger med, tar beslutninger og har gjennomføringskraft. Vi leverer hurtig til våre kunder og holder alle tidsfrister. Vi vil ha folk som er lette på foten og driver prosjekter fremover på en effektiv måte.

2.       Ryddig betyr at vi er til å stole på, inngir tillit og kan det vi driver med. Vi er åpne, ærlige og lurer ingen. Vi har orden i sysakene og er enkle å ha med å gjøre. Vi har høy faglig og menneskelig integritet.

3.       Rå betyr at vi har gjennombruddskraft og tæl. Vi er ikke råskinn i betydningen å ta snarveier, men vi er helt rå i vår servicegrad, vår fagkunnskap og vårt fokus på å BEGEISTRE kunder, leverandører og partnere.

Du vil få utstrakt kontakt med kunder og leverandører, og med stolthet kunne sikre at enhver kunde- og leverandørhenvendelse møtes, gjennomføres og følges opp på en effektiv og positiv måte av teamet.  I den forbindelse er opparbeidelse av kunnskap om virksomhetens produktportefølje nødvendig og påkrevd.  Vi satser på god opplæring i Norge, i tillegg til opplæring hos våre leverandører i Sveits og Tyskland. Det er nødvendig at du er både teknisk og praktisk anlagt, og har god fysikk. Stillingen byr på stor variasjon i arbeidshverdagen med alt fra salgsstøtte til varemottak, reklamasjonshåndtering og generell administrasjon.  Vi oppfordrer også svenske og danske kandidater til å søke da vårt kundesenter betjener kunder i hele Skandinavia.

Ansvarsområder:

  • Åpning og stenging av kundesenteret med kjernetid 08:00 – 16:00
  • Ta imot og følge opp kunder, leverandører og leveranser på en åpen, effektiv og utadvendt måte
  • Aktiv deltagelse i kundesenterets arbeidsoppgaver som ordreregistrering, innkjøp, lager, logistikk, returer, reklamasjoner og fakturering i hele Skandinavia
  • Støttefunksjoner til salgsavdelingen så som oppdateringer av kundedatabaser, pakking og utsendelser av markedsmateriell, mm
  • Inngår i utvidete ledermøter og rapporterer til daglig leder
  • Tilrettelegge for at vedtatte planer fattet av ledelsen raskt omsettes til praktisk handling i virksomheten
  • Bidra til prosessforbedring av rutiner i arbeidshverdagen
  • Coache FO ansatte for å sikre forbedring av ferdigheter og skape klarhet og etterlevelse av selskapets nedtegnede profil og strategi

engebretsen_ansatte

Personlige egenskaper:

  • Rask, ryddig og rå; Dette er en helstøpt personlighet. Vi er raske uten å være lettvinte. Ryddige uten å være byråkratiske. Rå uten å være kyniske.
  • Utpreget servicesans; blid, positiv, optimistisk
  • Takler mange baller i luften og har stor arbeidskapasitet
  • Nøyaktig og får ting gjort
  • Detaljorientert men evner å se helheten
  • Lojal, utadvendt, pliktoppfyllende og engasjert
  • God fysisk form og trives med å også bruke kroppen i arbeidshverdagen
  • Beslutningsdyktig- og løsningsorientert

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring fra tilsvarende jobb
  • Erfaring fra kjøkken- eller eiendomsbransjen er en fordel
  • Vi krever ingen formell utdannelse da relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette
  • Gode ferdigheter i CRM verktøy, evt. Mamut, og kompetanse på Excel og Office
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, primært på norsk, svensk og/eller dansk, men også på engelsk

 

Vi kan tilby:

  • Markedsmessig lønn og bonusordning, god pensjonsordning, fri internett og mobilbruk
  • Ungt, sosialt, hyggelig og kreativt arbeidsmiljø med stor takhøyde
  • Varierte oppgaver der du i stor grad kan påvirke flyten og arbeidshverdagen din

Søk på denne stillingen

  • Dra og slipp filer her, eller
    Godkjente filtyper: docx, pdf, .
bora Professional downdrafT benkeventilasjon

Morsom lørdagsjobb:

Er du rask, ryddig, rå?
Da trenger vi deg til ledig stilling på vårt Showroom på Skøyen – bildet over!

Vi søker deg som har et stort smil, er positiv og elsker å yte service og jobbe med mennesker.
Og jobbe med kule, smarte og eksklusive kjøkkenløsninger.

OM SHOWROMMET

Showrommet er åpent for alle som ønsker å oppleve de nye og innovative BORA koketoppene med innebygget benkeventilasjon samt KWCs high-end design-kraner på et sted. Målet og ønsket er at vi skal inspirere potensielle kjøpere og åpne opp for smarte og eksklusive kjøkkenløsninger i skandinaviske hjem. Showrommet selger ikke varer, men motiverer, lærer opp, informerer og demonstrerer besøkende om BORA og KWC samt guider kundene videre til forhandlerne våre.

DIN JOBB SOM VERT/VERTINNE

Hovedoppgaven din vil være å sikre at alle besøkende føler seg unike og velkomne, og får all den nødvendige informasjon og inspirasjon de trenger. De skal helst føle at det de har sett var noe langt utenom det vanlige – en helt rå wow-opplevelse!

For å levere denne opplevelsen handler alt om deg. Har du et stort smil, flott utstråling, er tillitsskapende, entusiastisk og full av energi så er du sannsynligvis kandidaten vi søker.

ARBEIDSTID

Arbeidstiden er lørdager mellom 11.00 -15.00.
I tillegg til lørdagene vil det være sporadiske eventer, kokkekurs o.l. i helger og på kveldstid i ukedagene som vil trenger hjelp til. Vi søker 2 – 3 personer som kan dele lørdagene og oppdragene mellom seg. Kanskje er dette en døråpner til en spennende karriere for deg i vårt nordiske selskap.

OM OSS

Morten Engebretsen AS ble etablert i 1901 og er spesialisert leverandør med fokus på kvalitetsprodukter til kvalitetskunder innen storkjøkken, kjøkken og bad.
Les mer om dine fremtidige kollegaer i Norge, Sverige og Danmark her!

Hovedproduktene omfatter BORA benkventilatorer og KWC blandebatterier for bad, kjøkken og storkjøkken. Omsetningen skjer primært gjennom kjøkken- og storkjøkkenforhandlere, grossister og rørleggere, samt beskrivende ledd som konsulenter og arkitekter.

For å sikre vekst og videre fremdrift søker vi nå en drivende dyktig vert/vertinne til å betjene vårt showroom i Drammensveien 127, primært på lørdager.

Engebretsen AS på Facebook
Engebretsen AS på Instagram

Showroom-vert/vertinne

Tiltredelse: Snarest
Sektor: Privat
Sted: Drammensveien 127 – Skøyen – Oslo
Bransje: Kjøkkenprodukter, Benkeventilasjon, Designarmatur, VVS
Stillingsfunksjon: Salg / Produktsalg
Kvalifikasjoner: Blid, utadvendt, rask, ryddig, rå

Søk på denne stillingen

  • Dra og slipp filer her, eller
    Godkjente filtyper: docx, pdf, .